Opgaven

I starten af det 21. århundrede havde Lego store økonomiske problemer. For at redde koncernen gennemførte virksomhedens ledelse en syvårig strategi under titlen Shared Vision, der blev påbegyndt i 2004, og som skulle genopbygge virksomheden og revitalisere Lego-brandet som et synonym for kreative byggeoplevelser og rollelege.

Resultatet

UNDER UDARBEJDELSE

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ultrices dui sapien eget mi proin sed libero enim sed. Arcu cursus vitae congue mauris. Semper quis lectus nulla at volutpat diam ut venenatis tellus. Viverra aliquet eget sit amet tellus cras adipiscing enim. Arcu non sodales neque sodales ut. Tellus molestie nunc non blandit. In tellus integer feugiat scelerisque. Egestas dui id ornare arcu odio ut. Amet mauris commodo quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar. At augue eget arcu dictum varius duis.

Condimentum mattis pellentesque id nibh tortor id. Nunc sed blandit libero volutpat sed cras ornare. Aliquam id diam maecenas ultricies mi eget mauris pharetra et. Id leo in vitae turpis massa sed. Sed felis eget velit aliquet sagittis.

Hvad siger kunden?

UNDER UDARBEJDELSE

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ultrices dui sapien eget mi proin sed libero enim sed. Arcu cursus vitae congue mauris. Semper quis lectus nulla at volutpat diam ut venenatis tellus. Viverra aliquet eget sit amet tellus cras adipiscing enim. Arcu non sodales neque sodales ut. Tellus molestie nunc non blandit. In tellus integer feugiat scelerisque. Egestas dui id ornare arcu odio ut. Amet mauris commodo quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar. At augue eget arcu dictum varius duis.

Bestil et gratis møde

VIS OS DIN VIRKSOMHED få 3 timers gratis gennemgang med kvalificeret bud på indsatser og synliggørelse af potentialet via kort rapport

Se vores andre cases

Tvilum

Generelt øget output med 15% samt udvikling af ”Standard møbel design” med reduktion af komponenter med 68%.

Tvilum Øst

Gennemsnitlig 19% produktivitetsforbedring

Kongskilde JF

Reduktion af samlede omkostninger med 33%.

Mærsk/AMP

Forøgede kapaciteten med 16% uden ekstra omkostninger.

Grundfos

Indarbejdelse af Lean-kulturten via procedure og struktur med produktivitets mål 4-7% pr år.

Kamstrup

Øget produktivitet med 22% samt forbedret leveringsevnen med 46%.

Trip Trap Woodcare

Forbedret leveringsevnen med 32% samt 11% på indkøbsomkostningerne hver år.

Lego

Øget produktivitet med 14%.

Velfac

Produktivitetsforbedring på 9% samt rigtig kvalitet første gang med 50%.

Vestas Blades

Forbedret fraværet med 50% samt kvalitetsforbedring 81%.

Spar Nord

Produktivitetsforbedring på 20% samt reaktionstid på 50%.

Toyota

Leveringsevnen forbedret 8%.

Skejby Sygehus

Produktivitetsforbedring på 23% på flaskehalse samt ventetid med 20%.

Troldtekt

Akustikløsninger af naturens egne materialer, træ og cement. (Igangværende case)